Kreatyna

kreatyna Kreatyna jest naturalnym składnikiem mięśni szkieletowych. CREATINE został zidentyfikowany jako niezbędny element mięśni szkieletowych w 1835 przez francuskiego naukowca i filozofa, Michel-Eugène Chevreul, którzy samodzielnie komponent z mięśni szkieletowych, które nazwał CREATINE od greckiego słowa ciele lub Kreas. Przez 1847 niemiecki naukowiec, Justus von Liebig, zaproponował, że kreatyna jest niezbędne do wspierania aktywności mięśni, gdy zauważył, że dzikie lisy miał więcej domięśniowe CREATINE niż lisy trzymane w niewoli. Mięso i ryby są najbogatszych naturalnych źródeł kreatyny. Carnivores otrzymują CREATINE bezpośrednio poprzez suplementów kanałów. Zwierzęta roślinożerne i wegetarian są wyłącznie uzależnione od ich naturalną zdolność organizmu do syntezy kreatyny z podstawowych składników. W związku z tym zawsze zalecamy CREATINE wszelkich wegetariańskie sportowców, którzy szukają, aby zwiększyć lub zwiększyć ich skuteczność - zwykle zalecamy ester etylowy kreatyny. Gdy spożycie CREATINE jest ograniczone (lub całkowicie nieobecne) organizm może produkować CREATINE z aminokwasów udostępnione podczas trawienia pokarmów. Produkcja nowego KREATYNY odbywa się głównie w nerkach wątroby i trzustki. Kreatyna jest wytwarzana w wyniku reakcji chemicznej z udziałem trzech aminokwasów, glicynę, argininę i metioninę. Spośród nich metionina jest najbardziej krytycznym, ponieważ organizm nie łatwo produkować je z materiałów wyjściowych. Większość z całego organizmu rezerwy Kreatyna (95%) znajduje się wewnątrz mięśni szkieletowych. Pozostała występuje głównie w sercu, mózgu i jąder, są wszystkie tkanki z bardzo wysokich nakładów energii. Po CREATINE połykanie jest transportowany do mięśni, co zwiększa poziom energii mięśni. CREATINE osiąga ten cel poprzez zwiększenie dostępności ATP, cząsteczki komórki energia. Badania wykazały, że większość ludzi, zauważysz poprawę w wykonywaniu ćwiczeń, gdy nasz poziom kreatyny w mięśniach zwiększa się o co najmniej 20% w wyniku suplementacji kreatyną. Kreatyna zwiększa fizyczną wydajność poprzez zwiększenie liczby cykli, które nadają się do ATP w trakcie ćwiczeń fizycznych bez zwiększania bezwzględnej ilości ATP przechowywane w naszych mięśni. W krótkim okresie oznacza to, że suplementacja kreatyna powinna poprawić swoją zdolność do utrzymania w pobliżu maksymalnej generacji siły podczas powtarzających się napadów intensywnych ćwiczeń bez konieczności zwiększania ilości maksymalnej siły możemy produkować. W takiej czy innej formie, kreatyna jest otrzymywany z żywności jemy, o ile oczywiście jesteś wegetarianinem. 2-3 kilogramów surowego mięsa lub ryb zawiera równowartość 5 gramów czystego proszku kreatyny. Ponieważ ciepło rozkłada CREATINE jednak gotowanie zmniejsza zawartość kreatyny tych produktów i zwiększa ilość będziesz musiał jeść, aby uzyskać określoną ilość kreatyny. Synteza CREATINE: Gdy spożycie CREATINE nie spełnia potrzeb organizmu, nowy CREATINE mogą być syntetyzowane z trzech aminokwasów, argininy, glicyny i metioniny, udostępniane podczas trawienia pokarmów. Co ważne, metionina dostępność ustawia górny limit syntezy kreatyny, ponieważ organizm nie może produkować go na własną rękę. Metionina jest zatem klasyfikowany jako aminokwasu, w tym charakterze, daje nam nasze główne źródło egzogennych grup metylowych do wspierania wzrostu i rozwoju. W istocie, metylacja utrzymuje życie! Konieczne jest zatem, że metionina być obecne w naszej diecie, aby zapewnić, że te niezbędne procesy komórkowe nadal słabnie. Co ciekawe, metionina jest również jednym z aminokwasów stosowanych w syntezie kreatyny. Suplementacja kreatyną w pewnych okolicznościach stymuluje uwalnianie hormonów anabolicznych, obniżone stężenie cholesterolu we krwi, zmniejszenie degradacji białek w następstwie intensywnych ćwiczeń. CREATINE promuje anabolizm mięśni za pośrednictwem dwóch głównych dróg: (1) suplementacja kreatyny zwiększa mięśni w natychmiastowe rezerwy energii (ATP i PCR), zwiększając tym samym wydajność ćwiczeń, (2) powiększa suplementacji kreatyną komórkowej pojemność metylacji, a tym samym stworzenie bardziej korzystnych metabolicznego środowiska wsparcia mięśni anabolizm. To jest moja opinia, że ​​pełne wykorzystanie kreatyny zdolność wzmocnienia komórkowej metylacji będzie następna wielka fala w CREATINE optymalizacji.